TYVERIALARM ERHVERV

Hvordan fungerer tyverialarmen?

En Tyverialarm er et must at have i din virksomhed. Vi hører ofte, at der forekommer flere og flere indbrud hvert år. Tyvene er meget opfindsomme, når det gælder idéer til at trænge ind. Det er derfor vigtigt med en tyverialarm, som sikrer din virksomhed eller bolig – og som samtidigt afspejler et travlt og hurtigt omskiftende forretningsmiljø.

Vi installerer både alarmer i større og mindre erhverv og virksomheder. Og vores erhvervsalarmer kan dække alt fra produktionshaller, detailforretninger, byggepladser og institutioner. Med en ordentlig tyverialarm, kan man opdage tyven – inden indbruddet foretages. Dansk Alarm Sikring passer altid godt på din virksomhed.
Dansk Alarm Sikring leverer udelukkende forsikringsgodkendte tyverialarmer. Alarmerne opfylder de strengeste krav til optimal sikring, og systemet har en forebyggende effekt, når der synligt bliver advaret om alarmen.

Vi sørger altid for skiltning omkring virksomheden – så er tyve og andre ubudne gæster ikke i tvivl om, at netop din virksomhed har anvendt de bedste sikkerhedsløsninger. At investere i en pålidelig tyverialarm fra Dansk Alarm Sikring er altså den simpleste måde hvorpå du kan komme tyveri og hærværk til livs og sove med ro i maven.

Hvad sker der, hvis alarmen sætter i gang? Skulle det ske, at tyven alligevel begår indbrud, hvor vi har monteret tyverialarmen, vil der ved indtrængen blive sendt et alarmsignal til kontrolcentralen. Kontrolcentralen tilkalder straks en lokal alarmpatrulje og dirigerer den ud til stedet.

Tyverialarmer kan også bruges som ældreovervågning, som temperaturmåler i kølerum, som røgalarmer, vandalarmer (fx i en brønd eller kælder så man alarmeres, hvis vandet stiger) eller som tryghedsalarm. Det er derfor kun fantasien, der sætter grænser for, hvad vi kan hjælpe dig med i forhold til alarmsystemer.

Vores tyverialarmer er til dig, der gerne vil være mere sikker. Her får du kvalitet for pengene.

Fordele ved tyverialarm til erhverv: hvorfor skal jeg installere erhvervsalarm?

Uanset hvilket erhverv eller virksomhed du har, er det vigtigt at helgardere sig med et funktionelt sikkerhedssystem. På den måde holdes inventar og medarbejdere sikre!

Når du skal vælge en sikkerhedsløsning eller tyverialarm til erhverv, så er det vigtigt at du både tænker på din umiddelbare her-og-nu behov, men også fremtidige behov. Derfor kan det være smart at investere i et alarmsystem, som kan opdateres og opgraderes til dine behov.

Den største fordel ved tyverialarm til erhverv er både at skiltningen af alarm har præventiv effekt hos de ubudne gæster. Men tyverialarmer er også meget lette at kombinere med andre udvidelser og systemer – så kan du hurtigt og effektivt få skabt et centraliseret alarmsystem til dit erhverv. Tyverialarmen kan både installeres i dine virksomhedslokaler – eller du kan vælge også at sikre området omkring dit erhverv.

Du kan også vælge at få installeret en udvidelse til din tyverialarm til erhverv, som også reagerer på brand og vand. På den måde er du sikret mod brand og vandskader. Her monteres tyverialarm med vandsensor, som varsler en eventuel oversvømmelse i din virksomhed. Hos Dansk Alarm Sikring ved vi, at alarmsystemer er i konstant forandring – og at der ofte kommer nye løsninger til – der alle kan sikre dig endnu mere.

Er der andre udvidelser eller sensorer, du kunne tænke dig at udvide til din erhvervsalarmløsning – så tøv ikke med at kontakte os! Hos Dansk Alarm Sikring er det nemlig kun fantasien, der sætter grænserne.

Erhvervsalarm: den bedste løsning til dig

Dansk Alarm Sikring tilbyder tyverialarmer i alle sikringsniveauer fra 20-60. Det afhænger blandt andet af størrelsen af din virksomhed eller erhverv og også, hvad dit forsikringsselskab kræver. Sikringsniveauerne indeles i 6 grupper. Her anvendes:

  • Niveau 20 til mindre erhverv og andre private hjem
  • Niveau 30 til mellemstort erhverv, lagerlokaler og detailforretninger, der sælger sko og tøj
  • Niveau 40 til større lager(hoteller) og til detailforretninger, der forhandler elektronicudstyr
  • Niveau 50 til detailforretninger, som forhandler dyre designervarer/antik.
  • Niveau 60 til særlige sikkerhedsforanstaltninger – for eksempel til guldsmede eller våbenhandlere

Vi kommer gerne ud til en konsultation, hvor vi tager en snak om dine behov og ønsker til en tyverialarm, som også tilgodeser kravene fra dit forsikringsselskab. Vi skræddersyr systemet til at omfatte alt, hvad du har brug for, og sikrer, at du får den helt rigtige løsning – som aldrig går ned på sikkerheden og trygheden.

Når du har taget valget at investere i din virksomheds og medarbejderes sikkerhed med en tyverialarm til erhverv, så kan du kombinere og udvide sikkerhedsløsningen med andre sikkerhedselementer. Du kan blandt andet få en komplet alarmløsningen, der kan indeholde:

  • Adgangskontrol – her kan du vælge mellem forskellige typer adgangskontrol, som: adgangsbrikker, kortteknologi, ansigtsscanner eller fingeraftryk.
  • Video-og kameraovervågning – Termisk overvågning, overvågning af havne og pladser
  • DNA-alarm og mærkning – Spray dine værdigenstande med mærkning, eller efterlad mærker på tyven.

Hvis du kobler din erhvervsalarm til video-og kameraovervågning, kan du med videooptagelserne, som bliver sat i gang, hvis alarmen aktiveres, få sikret eventuel bevismateriale og dokumentation af hændelsen. Videooptagelserne kan også bruges til at vores døgnbemandede kontrolcentral sikrer at den korrekte hjælp sendes ud – og om der blot er tale om “falsk” alarm. Her kunne du også overveje, om du skulle udvide alarmen med videocertificering/ansigtsscanner.


Du kan blandt andet kombinere din tyverialarm til erhverv med tågesikring – her udsender røgkanonen en tyk tåge kort efter alarmen går i gang. Dette kan skræmme tyven væk og samtidigt gøre det svært for dem at navigere rundt. 

Mangler du en tyverialarm til privatskole? Hos Dansk Alarm Sikring rådgiver vi i og installerer tyverialarmer på privatskoler. Så er jeres bærbare pc’ere, tablets, whiteboards, dokumenter med personfølsomme oplysninger m.m. sikret mod tyveri, når I tager hjem for dagen, weekenden og ferierne. 

Vores dygtige og kvalificerede medarbejdere sørger desuden for at montere og installere tyverialarmen, så den er klar til brug.

Hvad er prisen på tyverialarm til erhverv?

Da vi hos Dansk Alarm Sikring skræddersyr sikkerhedsløsninger og erhvervsalarmer, så varierer prisen alt efter nedenstående parametre:

  • Hvilken type erhverv/virksomhed, er der tale om
  • Hvor stort er området, der skal sikres?
  • Skal din tyverialarm kombineres med andre smarte sikkerhedsløsninger?
  • Hvilke krav fra forsikringsselskabet er det vigtigt at overholde, for at du er fuldt dækket, hvis skaden skulle ske?

Husk, at hos Dansk Alarm Sikring er ingen opgave for lille eller stor. Vi leverer og installerer både simple alarmløsninger og tunge, avancerede alarmpakker. Desuden sætter vi fokus på at systemerne, som vi installerer for jer, er brugervenlige, så alle medarbejdere i virksomheden kan betjene dem. 

Professionel installation af tyverialarm til erhverv

Hos Dansk Alarm Sikring yder vi totalløsning og leverer både tyverialarm samt installerer og rådgiver dig i processen. På den måde, kan du læne dig trygt og roligt tilbage – og lade os stå for at skabe tryghed og sikkerhed for dig, din virksomhed og dine medarbejdere.

Alle vores alarmer er selvfølgelig forsikringsgodkendte.
Du kan vælge mellem disse forskellige pakker, alt efter dit behov og dine ønsker til, hvad du vil have ud af alarmsikringen.

Serviceaftalerne, som kan tilknyttes din foretrukne og skræddersyede sikkerhedsløsning, vil være opkoblet til en døgnbemandet kontrolcentral -og vi overvåger dit signal døgnet rundt, 365 dage om året. Ved køb af servicepakken 1, vil der samtidigt være vagtudrykning og service ved alarm.

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål eller er interesseret i en konsultation, så kontakt os gerne. Så kører vi ud til dig, gennemgår stedet og guider dig til den bedste sikkerhedsløsning. 


Kunne du tænke dig at få en førstehåndsoplevelse af, hvad du kan forvente af et tyverialarmssystem til erhverv, og eventuelle andre alarmløsningen skal kombinere systemet med, så kan vi hos Dansk Alarm Sikring kører ud til din virksomhed i vores demovogn og give dig en bedre fornemmelse for hvad tyverialarmen kan.

    GRATIS SIKKERHEDSTJEK

    Udfyld formularen, og bliv kontaktet inden for 24 timer.